„Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy” – tak w swojej książce ”Logo design Love” pisze David Airey. Wiele w tym prawdy. Logo to element, który może mieć duży wpływ na sukces Twojej firmy oraz jej rozpoznawalność. Kiedy zamkniesz oczy i ktoś poprosi Cię, abyś wyobraził sobie MILKĘ, to co zobaczysz? Jakie będą Twoje skojarzenia? Czy w wyobraźni zobaczysz kolor fioletowy, symbol biało-czarnej krowy? Takie skojarzenia budzą się w głowach większości społeczeństwa. A gdybyś miał opowiedzieć, co widzisz myśląc o markach: Nike czy Adidas? Zobaczysz w wyobraźni łuk i schodki?
Logo- zarówno nazwa oraz identyfikacja wizualna jej towarzysząca są tak samo ważne jak założenia Twojej firmy, ponieważ mają one je odzwierciedlać. Symbolem Nike jest łuk mający kojarzyć się ze smukłością, gładkością – wygodą, ale jednocześnie także szybkością. Są to cechy jakie ma spełniać obuwie Nike.
Tak samo ważne jest logo twojej firmy jak firmy Nike! Czy wiesz, że firma Nike założona została w 1964 w Washington County jako Blue Ribbon Sports? Początkowo była to niewielka firma sprowadzająca obuwie z Chin. Z czasem właściciel zamarzył o wielkim koncernie i produkcji unikatowego obuwia eksperymentując robił podeszwy z gumy w… gofrownicy! Tak powstała marka Nike i ich buty do biegania.
Piszemy o tym, by uświadomić Ci, że wykreowanie marki to coś na co masz realny wpływ. Mierz i sięgaj wysoko! Nikt od razu nie staje się liderem! Czy Ktoś by teraz słyszał o Nike, jeżeli zostałaby pod stara nazwą „Blue Ribbon Sports” i sprowadzała buty z chin? Nie, oni się wyróżnili! A logo zaprojektowane w myśl założeń marki jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logotypów na świecie.
Stwórz takie logo, które zostanie zapamiętane, kiedy Ty i Twoja firma staniecie się sławni!
W swojej karierze przygotowaliśmy logotypy, gdzie nasz zespół włożył masę swojej kreatywności, ale także takich, gdzie Klient wiedział z góry czego chce i nie był skłonny do zmian. Wykonamy dla Ciebie logo o jakim marzysz, ale chcemy abyś wiedział, że będziemy doradzać Ci i podpowiadać, by było one zgodne ze standardami.